Úvodní ustanovení
1.1. Identifikační údaje poskytovatele služeb webových stránek www.zachran-znamku.cz (dále jen „webové stránky“): Pavel Mikulka, IČO: 23716100, neplátce DPH.
1.2. Kontaktní údaje poskytovatele služeb webových stránek: e-mail: zachran-znamku@email.cz, tel.: 777 270 255.
1.3. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran při uzavírání smluv mezi Pavel Mikulka (dále jen „poskytovatel služeb“) a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „zákazník“) a platí pro všechny produkty a služby poskytované na webových stránkách zákazníkům.
1.4. Tyto obchodní podmínky se stávají nedílnou součástí každého smluvního vztahu uzavřeného mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanovením obchodních podmínek.
1.5. Znění obchodních podmínek může poskytovatel služeb měnit či doplňovat. Nabídky a objednávky
2.1. Veškeré nabídky činěné poskytovatelem služeb vůči třetím osobám jsou nezávazné, pouze informativního charakteru a nejedná se o návrh poskytovatele služeb na uzavření smlouvy.
2.2. Pro účely těchto obchodních podmínek se „produktem“ či „službou“ rozumí veškeré produkty či služby nabízené poskytovatelem služeb.
2.3. Jako „objednávka“ je chápána rezervace online doučování či koupě online videokurzů na webových stránkách.
2.4. Smluvní vztah mezi zákazníkem a poskytovatelem služeb vzniká na základě objednávky zákazníka, potvrzením objednávky poskytovatelem služeb a uhrazením celé platby za produkty či služby, a to v souladu s těmito obchodními podmínkami. Pro uzavření smlouvy je nutné potvrzení objednávky zákazníka poskytovatelem služeb, a to zasláním potvrzení objednávky písemnou formou, nestanoví-li tyto obchodní podmínky jinak.
2.5. Objednávku lze učinit pouze písemnou formou. Písemná forma je zachována i při použití elektronické pošty. Objednávka zákazníka je účinná okamžikem jejího písemného potvrzení poskytovatelem služeb zákazníkovi.
2.6. Objednávka zákazníka musí obsahovat dostatečné údaje pro identifikaci zákazníka (jméno a příjmení, telefonní číslo nebo emailová adresa) a identifikaci objednávaného produktu či služby.
2.7. Jakékoli změny či doplnění objednávky jsou účinné okamžikem jejich písemného potvrzení zákazníkovi poskytovatelem služeb či provedením takové změny při plnění objednávky. Cena
3.1. Cenou za služby a produkty se rozumí cena uváděná na webových stránkách, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.
3.2. Zákazník má možnost platit v následujících měnách: CZK. Způsob platby a platební podmínky
4.1. Zákazník zaplatí kupní cenu za produkty a služby, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, převodem příslušné částky na bankovní účet poskytovatele služeb.
4.2. Za okamžik zaplacení ceny za službu či produkt zákazníkem se v případě bezhotovostní platby považuje připsání příslušné částky, a to v plné výši, na bankovní účet poskytovatele služeb.
4.3. V případě, že nedojde k úhradě v souladu s těmito obchodními podmínkami, či dohodou smluvních stran, nevznikne zákazníkovi nárok na zpřístupnění nebo zaslání objednaného produktu či na účast na objednané službě, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
4.4. Platby provedené zákazníkem jsou poskytovatelem služeb započítávány nejprve na úhradu nejstarších dlužných částek. Práva a povinnosti poskytovatele služeb
5.1. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo měnit ceny produktů a služeb. Změna ceny je účinná od okamžiku, kdy byla nová cena uveřejněna v příslušné sekci webových stránek.
5.3. Poskytovatel služeb nezaručuje nepřetržitou dostupnost a úplnou funkčnost všech služeb a neodpovídá za jakoukoli škodu, která zákazníkovi může vzniknout v souvislosti s využitím služeb.
5.4. Na veškeré online kurzy se vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., zákon o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon). Stahování online kurzů a jejich poskytování třetím osobám mimo webové stránky www.zachran-znamku.cz nebo www.simpleshop.cz (obsah tvořený pod webem www.zachran-znamku.cz) je považováno za trestný čin a porušením této podmínky může být mimo jiné zablokován zákaznický účet bez nároku na náhradu za zaplacený obsah. Změna smlouvy
6.1. Po vzájemné domluvě mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem, a to nejpozději 48 hodin před konáním doučovací hodiny, lze změnit termín konání této hodiny. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo na ujednání nového termínu dle svých časových možností.
6.2. Pokud nebude v možnostech poskytovatele služeb realizovat náhradní termín doučovací hodiny, bude uplatněno ustanovení. čl. 7.1. obdobně. Reklamační řád
7.1. Zaplacenou objednávku online doučování lze stornovat nejpozději 72 hodin před termínem uskutečnění lekce, a to jak ze strany zákazníka, tak ze strany poskytovatele služeb. Objednávku je nutno stornovat pouze písemnou formou, a to výhradně emailem. V takovém případě bude částka za událost vrácena na příslušný účet zákazníka, a to do 14 pracovních dnů ode dne doručení storna.
7.2. V případě že se zákazník z jakéhokoli důvodu nezúčastní rezervované lekce online doučování, o tuto lekci přišel a nemá nárok na vrácení peněz.
7.3. Zaplacené lekce doučování jsou nepřenosné, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Odstoupení od smlouvy
8.1. Poskytovatel služeb je oprávněn odstoupit od smlouvy zejména v případě, že se zákazník nedostaví na určené místo konání služby včas, nebude respektovat pokyny lektora či svým chováním bude znemožňovat lektorovi vykonat službu v náležité kvalitě.
8.2. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně.
8.3. Odstoupení od smlouvy je účinné okamžikem jeho doručení druhé smluvní straně.
8.4. V případě odstoupení od smlouvy ze strany poskytovatele služeb nemá zákazník nárok na vrácení peněz za zakoupenou službu nebo produkt. Zpracování osobních údajů
9.1. Zásady ochrany osobních údajů jsou zpracovány v samostatném dokumentu – viz. Závěrečná ustanovení
10.1. Veškeré právní vztahy vznikající mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem v souvislosti s používáním webových stránek se řídí právním řádem České republiky.
10.2. Případné spory mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem budou řešeny u příslušného soudu v České republice.
10.3. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 18.9.2025 a nahrazují veškeré předchozí verze obchodních podmínek.